پورتال bynesh

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال bynesh


سپاهان درب
آینده برجام وگزینه های پیش روی ایران
پایان عملیات آزادسازی عرسال توسط حزب‌الله
6هزار زائر پیاده به پابوس حضرت‌رضا‌(ع) رفتند

۲۶۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

هم اکنون ملاقات های عمومی مقامات اسرائیل با مقامات بازنشسته سعودی، به یک موضوع عادی تبدیل شده است؛ چه در واشنگتن و مونیخ و یا بیت المقدس. روابط تجاری با کشورهای حوزه خلیج فارس نیز در حال افزایش است؛ از محصولات کشاروزی گرفته تا تکنولوژی های اطلاعاتی و سایبری و فناوری های امنیتی. حداقل اینکه در آینده خاورمیانه اسرائیل دیگر به عنوان مشکل اصلی خاورمیانه مطرح نخواهد شد. به همین دلیل است که ترامپ از کشورهای عربی خواسته است تا نقش اسرائیل در امور منطقه را به رسمیت بشناسند.

رئیس بیمارستان ایران ایرانشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: دوقلوهای نیکشهری که از ناحیه سینه و شکم به هم چسبیده بودند به دلیل نبود امکانات پزشکی پیشرفته در ایرانشهر صبح سه شنبه فوت شدند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران اقدام رژیم صهیونیستی در بستن مسجدالاقصی به روی نمازگزاران را امری محکوم، مذموم و خلاف اصول بنیادین حقوق بشر خواند و بر باز شدن هر چه سریعتر این مسجد به روی مسلمانان تاکید کرد.

اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای از انهدام یک شبکه انحرافی و دستگیری اعضای این شبکه در شهرستان نجف آباد خبر داد.

دولت کویت تعداد دیپلمات‌های ایرانی را کاهش داد و دفتر رایزنی فرهنگی ایران را بست.

جمی‌ها همچنین خواهان دریافت غرامت از طیبی به خاطر چند ماه حضور او در تیم پارس جنوبی و نادیده گرفتن قرارداد دو طرف از سوی طیبی هستند.

یک هفته نامه آلمانی با استناد به تحقیقات یک وکیل آلمانی از خشونت و آزاد جنسی علیه ۵۴۷ کودک آوازه خوان در گروه کر کلیسای جامع کاتولیک این کشور خبر داد.

حضرت صادق علیه السلام فرمود: «اِنْ اُجِّلْتَ فی عُمْرِکَ یَوْمَیْنِ فَاجْعَلْ اَحَدها لاَِدَبِکَ تَسْتَعینَ بِهِ عَلَی یَوْمِ مَوْتِکَ؛(12) اگر از عمرت تنها به میزان دو روز مهلت داده شدی، یک روزش را برای ادب خود اختصاص بده تا برای روز مرگ از آن کمک بگیری.»

یک نماینده مجلس از تهیه نامه‌ای با امضای 80 نماینده خطاب به هیئت رئیسه قوه مقننه برای «تعیین یک روز کاری مجلس جهت سؤال از وزرا» خبر داد.

روز سه شنبه قیمت نفت بالاخره از مرز ۴۹ دلار گذشت. افزایش تقاضا برای نفت چون مرهمی بر بازار اشباع شده و مملو از نفت بود که موجب بهبود وضع آن و افزایش قیمت نفت شد. به عقیده تجار نشانه هایی از بهبود بازار برای کوتاه مدت مشاهده شده است.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/